IC Factory Outlet

Raffinaderivej 10 , 2300 København S
Telefon: 32 66 76 25
Åbent: Man-fredag 11-18 Lørdag 10-16

Mærker: InWear, Matinique, Part Two, Jackpot, Cottonfield, Cottonfield Woman, Soaked In Luxury, Designers Remix Collection

Som noget ekstraordinært har vi super gode gæste mærker nedsat med 30% eller 50%:

MIU MIU - PATRIZIA PEPE - SEE BY CHLOÉ - REPLAY - PURA LÓPEZ - BRUUNS BAZAR - VANESSA BRUNO - CHOOSE JUICY - MALENE BIRGER - APRIL 77 - PAUL & JOE - PHILLIP LIM 3.1 OG MANGE FLERE....
- i form af tøj, tasker, solbriller, sko, overtøj, undertøj, smykker osv.


Her er nogle af de mærker som du altid vil kunne finde i IC FACTORY OUTLET

InWear:
InWear blev etableret i 1969. Brandkonceptet henvender sig til den stilsikre kvinde, der har en selvsikker og uhøjtidelig tilgang til livet, og som er tiltrukket af en kosmopolitisk livsstil. Brandet er positioneret i kategorien ”modern” i det øvre mid-price segment.

Jackpot:
Jackpot blev etableret i 1974. Brandkonceptet henvender sig til den naturlige, kreative og sociale kvinde, der vægter sin familie og venner højt. Brandet er positioneret i kategorien ”opdateret klassisk” i mid-price segmentet.

Cottonfield:
Cottonfield blev etableret i 1986. Brandkonceptet henvender sig til mænd og kvinder, der er tiltrukket af en aktiv livsstil, og som efterspørger tøj, der får dem til at føle sig godt tilpas, afslappet og sporty. Brandet er positioneret som ”opdateret casual” i mid-price segmentet.

Matinique:
Matinique blev etableret i 1973. Brand-konceptet henvender sig til den stilsikre storbymand, der ønsker tøj, som skaber bro mellem det afslappede og det formelle. Brandet er positioneret i kategorien ”modern” i det øvre mid-price segment.

Part Two:
Part Two blev etableret i 1986. Brandkonceptet henvender sig til rigtige per-sonligheder – ikke supermodeller, men kvinder, der efterspørger et unikt fashion udtryk med kontraster, hvor det rå og maskuline møder det feminine og sensuelle. Part Two er positioneret i kategorien "modern" i mid-price segmentet.

Saint Tropez:
Saint Tropez blev etableret i 1986. Brandkonceptet er ”fast to market” og henvender sig til kvinder, der ønsker tøj med et højt og varierende modeindhold til en overkommelig pris. Brandet er positioneret i kategorien ”modern” i det nedre mid-price segment.

Kommentarer til IC Factory Outlet

Giv din kommentar til IC Factory Outlet

Dit navn:
Titel:
Kommentar: